Pokud existuje nějaká kreativní pozice v oblasti internetu, pak je to zcela jistě textař. Není tím myšlený přitom člověk, který vymýšlí skladby a tvoří hudbu, ale člověk, který píše skutečně dlouhé, ale také krátké texty, které musí mít nějakou vypovídající hodnotu. SEO copywriter je pak ideálním zástupcem člověka, který k tomu všemu musí znát také zásady optimalizace pro vyhledávače. Právě v tom tkví veškerá podstat těchto činností, a proto by si člověk měl být jistý tím, že umí tvořit kvalitně, čtivě, a také dostatečně rychle.
Požadavky se neustále mění
Osoba, která jeden měsíc pracovala na projektu o určitých vlastnostech, bude muset další měsíc dělat něco zcela jiného. Trendy se totiž rychle mění, a to zejména, pokud jde o optimalizaci pro vyhledávače, je třeba vycházet z určitých pravidel. Ta se přitom musí respektovat, a to zejména tehdy, pokud to člověk myslí s optimalizací opravdu vážně. Jestliže je to i váš případ, neváhejte využít všech nezbytných kroků k dosažení takové optimalizace, která bude i po stránce obsahové naprosto perfektní.
Jak musí vypadat profesionálně zpracované texty?
- Absolutně bez chyb = Nepřípustné jsou nejenom překlepy, ale také gramatické nebo pravopisné chyby, nicméně nahlížet je třeba i na správnou interpunkci, neboť to jsou všechno body, které se projeví na kvalitě textu.
- Čtivé či nějakým způsobem zajímavé = K čemu jsou články a texty, které nikdo nečte? Zcela jistě k ničemu, a tak se vyplatí tvořit texty k tomu, aby měl někdo chuť si je vůbec přečíst, byť půjde o výplňovou vatu.
- Nesmí být kopírované = Protože Google https://myactivity.google.com/ přísně kontroluje a případně také penalizuje jakékoliv kopírování, je zcela nemyslitelné, že by texty vykazovaly nějaké stránky kopírování a duplikace, a tak se vyplatí vložit peníze do ručně psaných textů nežli do strojově vyráběných.