Goodwil označuje dobré prestižní jméno firmy ,které naleznete v káždým ekonomickým slovníku pojmů – je to důležitá složka pro podnikání, ktérá zaručuje zakazníkovi skvělé zacházení a služby na výsoké úrovni. Aby jste si zaručily úspěch a ne pád Vaší firmy musíte si zajistit dobré jméno firmy, ktomu Vám dopomáhají Vaši zakazníci, Image, zaměstnanci i když v jejich případě to může být i naopak, proto jsou důležitým prvkem, faktorem Vašeho úspěchů.
Dobré jméno firmy je zaruka zisku pro společnost, která Vás udrží na poptávce trhu. Aby jste dosáhli tohoto výsledků musíte projít dlouhou cestou a rozvíjet své zkušenosti. Nejlepší je si vytvořit kontakty, které jsou v dnešní společnosti velmi důležité.
Jak dosahnout dobrého jmená
zkušenostmi, dobrými vztahy ze zaměstnanci kteří můžou prospět dobrým jménem firmy, nebo také jméno firmy můžou poškodit, komunikace se zákazníkem, prestiž ,dobrá pověst,výrobky které propagujeme by měli disponovat tou největší kvalitou. Důležitou součastí je dobrá chytlavá reklama která se dostane do podvědomí Vašeho zakazníka.
Goodwill v příkladu
Velikánama které šíří dobré jméno své firmy jsou napřiklad námi známý
Google-nejpoužívanější internetrový prohlížeč bez kterého se už většina z nás neobejde.
Apple – kdo by neznal Steve Jobse, který zvyraznil jméno své firmy po celém svetě. Dokazal aby se mluvilo o jeho společnosti tak i o jeho jméně .V dnešní době mobilní telefony a počítače hybají světem a proto jeho IPhone vladne tomuto světu. Steve Jobs také dokazal aby se u jeho zákazníků projevila přímo šílenost po jeho produktech. A právě tak se to dělá.
U nás je to bezkonkurenční značka oblíbeného nápoje Coca Cola, kterou máme na scéně mnoho let. Povedlo se ji vložit do nás dobrý pocit, a hlavně chuť z jejich produktu , u veřejnosti vznikla neukojitelná zajímavost z tajné receptury, skvělý marketingový tahy , reklamy s tematikou lásky, přatelství a rodinného tepla a na to slýší mnoho z nás.